شرکت داروسازی سمانیک سلامت گستر

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

فواید مصرف نوپتوگر

فواید مصرف نوپتوگر

بهینه‌سازی مغز: نوپپت، فاکتور رشد عصبی (NGF) و فاکتور نوروتروفیک مشتق از مغز (BDNF) را افزایش می‌دهد. برای نوروپلاستیسیته و تقویت طولانی مدت مفید است و موجب سلامت مغز همراه با تقویت حافظه بلند مدت می شود.

محافظت عصبی: نوپپت، از آزاد شدن گلوتامات اضافی در مغز جلوگیری می‌کند. گلوتامات یک انتقال دهنده عصبی تحریکی اولیه در مغز است. وقتی در مغز کمبود اکسیژن وجود دارد، نورون ها نمی توانند گلوتامات را دریافت کنند. این مسئله، منجر به سطوح سمی گلوتامات در سلول های مغز می‌شود و می‌تواند منجر به آسیب و مرگ نورون شود. کاهش این اضافه بار عصبی بوسیله نوپپت، یک محافظت عصبی قوی محسوب می‌شود.

امواج مغزی: نوپپت، فعالیت امواج مغزی آلفا و بتا را افزایش می‌دهد. فرد مصرف‌کننده آرام‌تر و خلاق‌تر می‌شود. شروع جریان فکری آسان‌تر شده و فرد  مستعد تصمیم‌گیری‌های مبتکرانه و خلاقانه می‌شود.

ضد اضطراب: نوپپت یک اثر ضد اضطراب از طریق تحریک گیرنده‌های دوپامین (D2 و D3) و گیرنده‌های نیکوتین استیل کولین ایجاد می‌کند. همچنین به نظر می‌رسد که برخی گیرنده‌های سروتونین را تعدیل می‌کند. همه این موارد به خلق و خوی بهتر و اضطراب کمتر کمک می‌کنند.

منبع:  nootropicsexpert

مکمل تقویت حافظه و یاداوری نوپتوگر

دکتر فاطمه موسوی
دکتر فاطمه موسوی

من فاطمه موسوی هستم، یک پزشک عمومی عضو بنیاد ملی نخبگان و استعداد درخشان دانشگاه علوم پزشکی ایران. در شرکت و وب سایت سمانیک، به صورت تخصصی، علمی و تجربی محتواهای پزشکی تولید می‌کنم. تمرکزم بر ارائه محتواهای با کیفیت به صورت علمی است و از روش‌های پژوهشی مدرن و منابع معتبر حین نوشتن محتوا استفاده می‌کنم.

در گروه تلگرام، هر سوال پزشکی داشته باشید را پاسخ خواهیم داد! عضویت در گروه تلگرامی

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت.

  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
سوالی دارید از ما بپرسید
×
شهابی Whatsapp chat
مهندس منوچهر مسیب‌نژاد Whatsapp chat
2 +