شرکت داروسازی سمانیک سلامت گستر

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

افزایش شانس بارداری سالم و طبیعی با مکمل جینسنگ قرمز کره‌ای

دسته بندی :مکمل و ویتامین ۲۱ مهر ۱۴۰۰ دکتر علیرضا ولی زاده 26643 مشاهده
جینسنگ برطرف کننده مشکلات باروری در آقایان و بانوان

چگونه یک باداری سالم و راحت داشته باشیم؟

 

جینسنگ  قرمز کره‌ای و عصاره آن یکی از فرآورده‌های گیاهی بسیار پرکاربرد در جهان می‌باشد که دارای اثرات درمانی منحصر به فرد و شگفت انگیزی می‌باشد. جینسنگ هم اکنون به عنوان یک محصول کاملاً استراتژیک برای کشورهای کره و چین به حساب می‌آید به گونه‌ای که صادرات بذر آن ممنون می‌باشد. بیش از 800 گزارش کارآزمایی بالینی در انسان بر روی محصولات جینسنگ انجام شده است و نتایج مثبت آنها گزارش گردیده است. از اثرات عمده عصاره جینسنگ قرمز کره‌ای که توسط تعداد زیادی تحقیق مستقل بررسی و تایید شده است به موارد زیر می توان اشاره کرد:

  • نیرو بخش و تقویت کننده قوای جسمی و روانی: متابولیسم قندها و هیدرات‌های کربن در بدن را منظم می‌کند و موجب می‌شود که مصرف اکسیژن به طور مداوم و عادی انجام گیرد.
  • باعث کاهش استرس اکسیداتیو و خستگی، افزایش توان فعالیت بدنی و انرژی می‌شود.
  • کاهش درد
  • بهبود مشکل نعوظ و پیشگیری از یائسگی مردانه
  • افزایش میل جنسی در خانمها
  • افزایش توان سیستم ایمنی بدن
  • موثر در درمان بیماران قلبی، عروقی و تنظیم فشار خون
  • اثر ضد دیابتی

یکی از موارد درمانی پر استفاده جینسنگ، درمان مشکلات ناباروری در آقایان و بانوان می‌باشد. این اثر درمانی در طول سالیان دراز اثبات شده و تا الان تحقیقات علمی زیادی پیرامون آن انجام شده و اثر درمانی آن بر روی درمان ناباروری بررسی و تایید گشته است.

جینسنگ قرمز کره‌ای چیست؟

یکی از بهترین انواع جینسنگ دنیا، جینسنگ قرمز کره‌ای است. هرچه مدت عمر این گیاه چندساله بیشتر شود میزان ماده موثره آن (جینسنوزیدها) افزایش می‌یابد. در نتیجه جینسنگهای برداشت شده 5 یا 6 ساله میزان اثرات درمانی بیشتری نسبت به جینسنگ‌های یک ساله دارند.

جینسنگ به روش‌های مختلفی بعد از برداشت فرآوری می‌گردد از خشک کردن در آفتاب تا بخارپز کردن آن. جینسنگ قرمز از بهترین نوع جینسنگ است که بوسیله بخارپز کردن فرآوری می‌شود.

 

تاثیرات جینسنگ قرمز بر روی زنان

 

چگونه جینسنگ قرمز می‌تواند مشکلات ناباروری را برطرف نماید؟

ناباروری یک مشکل رو به رشد در جهان است و تخمین زده می‌شود که در سال 2010 نزدیک به 48 میلیون زوج در سراسر دنیا دچار ناباروری بوده‌اند. برطبق تحقیقات سال 2010، استفاده از داروهایی گیاهی در درمان ناباروری رو به افزایش است. در آمریکا 29 درصد، در اردن 44 درصد و در جنوب استرالیا 29 درصد از زوجین نابارور از داروهای گیاهی و مکمل غذایی برای درمان ناباروری استفاده کرده‌اند.

 

جینسنگ در زنان و مردان به گونه‌های مختلف می‌تواند مشکلات ناباروری را برطرف نماید:

  1. افزایش احتمال بارداری و تولد در خانم‌ها با مصرف جینسنگ قرمز کره‌ای

در تحقیقی که در سال 2016 چاپ شده است نشان می‌دهد که مصرف جینسنگ در زنان نابارور منجر به 44 درصد افزایش احتمال بارداری و همچنین 23.5 درصد افزایش میزان تولد در زنان بین سنین 35 تا 46 سال گشت. در ضمن اگر جینسنگ بطور همزمان در کنار روش‌های درمان مرسوم ناباروری مصرف شود باعث افزایش میزان بارداری تا 43 درصد و نرخ تولد تا 31 درصد می‌گردد.

  1. افزایش قدرت و توان جنسی در آقایان با مصرف جینسنگ قرمز کره‌ای
    • یکی از دلایل مهم عدم باروری کاهش مقدار و تحرک اسپرم آقایان است و راه‌های افزایش آن می‌تواند به باروری زوجین کمک نماید. در 39% از زوج‍های نابارور اسپرم‍زایی در مردان مشکل دارد. تحقیقات چند دهه گذشته نشان داده است که بنابر تغییر الگوی زندگی و عدم تحرک، آب و هوا، و همچنین تغییر رژیم غذایی تعداد اسپرم آقایان در بسیاری از کشورهای جهان در حال کاهش است. به عنوان مثال، یک مطالعه بر روی بیش از 26 هزار مرد فرانسوی در طی یک دوره 17 ساله از سال 1989 تا سال 2005 در سنین مشابه (35 سال) کاهش 32٪ سطح اسپرم را نشان داد.  جینسنگ با افزایش میزان فعالیت آنتی‍اکسیداسیونی و تحریک تولید اسپرم (اسپرماتوژنز) و تولید هورمون جنسی باعث برطرف شدن مشکلات ناباروری می‌گردد. مصرف جینسنگ بصورت مکمل غذایی به مدت 60 روز باعث افزایش معنادار سطح هورمون جنسی تستوسترون خون گشت. در یک آزمایش بالینی بر روی 80 بیمار نابارور مرد دارای واریکوسل، نشان داده شد که مصرف جینسنگ غلظت، تحرک، مورفولوژی و زنده ماندن اسپرم‌ها را افزایش داد.
    • اما یکی از مشکلات رایج دیگر مردان در رابطه جنسی، مشکل اختلال نعوظ آنها می‌باشد. اختلال نعوظ در 30 تا 52 درصد مردان 40 تا 70 ساله مشاهده می‌گردد. سن، سیگار کشیدن و چاقی از عوامل اصلی اختلال نعوظ هستند. 80 درصد اختلال نعوظ مربوط به مشکلات جسمی و 20 درصد آن مربوط به مشکلات روحی و روانی فرد است. عمده مشکل عدم نعوظ در آقایان به دلیل مشکلات مربوط به رگ‌های خونی و عدم تامین حجم مناسب خون در آلت مردانه باشد. یکی از عوامل افزایش حجم خون در رگ‌ها، اتساع رگ‌ها به وسیله رهایش نیتریک اکساید است. در یک مطالعه بالینی، 90 بیمار مبتلا به اختلال نعوظ با عصاره جینسنگ (600 میلی‌گرم خوراکی در روز) تحت درمان قرار گرفتند و نتایج نشان داد که درمان باعث بهبود سفتی آلت و میل جنسی شده بود. همچنین افزایش میزان مصرف جینسنگ تا 1000 میلی‌گرم در روز بر روی عملکرد نعوظ 143 بیمار با اختلال نعوظ، بهبود قابل توجهی در میزان نعوظ مردان نشان داد.

 

تاثیر جینسنگ قرمز کره ای در کاهش استرس و اضطراب

 

جینسنگ قرمز کره ای برطرف کننده مشکلات باروری در آقایان و بانوان

 

همچنین در یک تحقیق بالینی بر روی 45 مرد دارای اختلال نعوظ نشان داده شد که مصرف جینسنگ به مدت 8 هفته موجب بهبود عملکرد نعوظ و رضایت جنسی در آقایان می‌شود.

در کل طی مشاهدات هزارساله و تحقیقات جدید برپایه پیشرفت‌های نوین عرصه پزشکی، تاثیر مصرف  جینسنگ قرمز کره‌ای بر افزایش شانس بارداری سالم و طبیعی را تایید کرده است.

جینسنگ سمانیک (جینسنگ قرمز کره‌ای 6 ساله) یکی از مرغوب‌ترین جینسنگ‌های مارکت فرآورده‌های گیاهی ایران است که از بهترین مزارع کشت جینسنگ کره جنوبی برداشت می‌گردد و با روش‌های مخصوص و با تکنولوژی بالا (High Tech) فرآوری می‌گردد. به همین دلیل دارای سرعت جذب 4 برابری و میزان جذب 15 برابری نسبت به جینسنگ‌های معمول است.

مکمل غذایی جینسنگ

برای خرید سمانیک جینسنگ اینجا کلیک کنید.

دکتر علیرضا ولی زاده
دکتر علیرضا ولی زاده

علیرضا ولی‌زاده هستم دکترای تخصصی نانوفناوری پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی تهران و پژوهشگر برتر کشوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی. سوابق علمی و اجرایی بنده: 1- عضو ستاد ويژه توسعه فناوري نانو 2- عضو بنیاد ملی نخبگان 3- عضو مرکز استعداد درخشان دانشگاه علوم پزشکی تهران 4- عضو انجمن علمی نانوفناوری پزشکی ایران.

در گروه تلگرام، هر سوال پزشکی داشته باشید را پاسخ خواهیم داد! عضویت در گروه تلگرامی

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت.

  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

  1. نسرین گفته؛
    23:45 1400/07/22

    خانم سبزعلی زاده هستم

    نمایندگی محصولات ارگانیک حکیم بانو
    سرلاک کودک ✅
    چاقی بزرگسالان ✅
    چاقی صورت ✅
    پنج شیره ✅
    کره بادام‌زمینی ✅

    افزایش اشتهای کودکان وبزرگسالان
    بدون عوارض❌

    با ما با چاقی خدا حافظی کن 😉

    ❕ودیگر مکمل های غذایی 🌸

    _تهیه شده با پودررمغزیجات بدون هیچ گونه مواد افزودنی

    برا دیدن استوری ها و میزان رضایت مشتری ها بهم پ بده 🤩تا هم دیگرو سیو کنیم

    با مجوز اصناف

    سفارش بصورت تکی و عمده

    savigh_nasi_bano

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
سوالی دارید از ما بپرسید
×
خانم شهابی Whatsapp chat
مهندس منوچهر مسیب‌نژاد Whatsapp chat
2 +